مرکز تماس آنلاین چیست و چه کاربردی دارد؟

۲۵ بازديد


یک سانترال تلفن که اغلب PBX نامیده می شود، از یک تابلوی صوتی و VoIP برای دریافت تماس ها از طریق اینترنت استفاده می کند.

در طول روز می توان تماس های زیادی با شرکت یا محل کار شما برقرار کرد. در برخی موارد تنها یک خط تلفن پاسخگوی نیاز کاربران نیست و مدت زیادی در صف یا پشت صف می نشینند. در گذشته راهکارهای مختلفی مانند ارائه چندین خط تلفن راه حلی بود که شرکت ها و مراکز تماس برای پاسخگویی بهتر انتخاب می کردند.

در حالی که این روش علاوه بر هزینه، زمان و منابع زیادی را در بر می گیرد، در حالی که حتی کارایی لازم را نیز ندارد. با گذشت زمان، استفاده از مرکز تماس به عنوان بخشی از شبکه اصلی توانسته است نیازهای مخاطبین را تا حد زیادی برطرف کند. امکان استفاده از منشی تلفنی و داشتن چندین داخلی با یک خط مخابراتی و .... یکی از کارکردهایی بود که تلفن مرکزی ارائه می کرد و می توانست نیازهای کارفرما را تا حدودی برطرف کند.

لزوم استفاده از تابلو برق در شبکه

شرکت های بزرگ اغلب چندین مرکز تماس دارند که هر کدام تجهیزات خاص خود را دارند و هر کدام دارای ACD خاص خود هستند که صف و گروهی از نمایندگان خود را مدیریت می کنند. این مراکز با فناوری پیشرفته و مراکز چند سایتی چندین لایه از فناوری را برای برقراری تعادل بین تماس ها با مراکز تماس مختلف ترکیب می کنند. این لایه‌های اضافی اغلب حاوی یک تابع مسیریابی هستند که تماس‌گیرندگان را به یک یا چند ایستگاه می‌فرستد که هر کدام صف خاص خود را دارند. راه اندازه شرکت راه اندازی voip را با شرکت دایان شبکه کاران تجربه کنید.




شرایط پیچیده ذکر شده اغلب منجر به نتایج بی اثر می شود. انتظار شنونده، ناتوانی در تأیید تماس های دریافتی و بسیاری دیگر از مشکلات ارائه خدمات می تواند منجر به ناامیدی و خستگی مخاطب شود. در چنین شرایطی یک مرکز تماس VIP با قابلیت های مدرن قادر است چندین نیاز و همچنین کاستی های مراکز تلفن سنتی را برطرف کند.

اما امروزه نسل جدیدی از خطوط تلفن موسوم به IP-Phpne و IP تلفنی یا VoIP ظاهر شده است که می تواند بسیاری از کاستی ها و مشکلات تلفن های آنالوگ و مرکزی را جبران کند.

مرکز تماس تحت شبکه VIP چیست؟

مرکز تماس VoIP مانند یک دفتر مرکزی است که می تواند حجم زیادی از تماس ها را دریافت و پاسخ دهد. چنین امکاناتی برای بازاریابی تلفنی، ارائه خدمات، تحقیقات بازار و بسیاری از مشاغل دیگر که با تعداد زیادی از کاربران و مخاطبان در تعامل هستند، ضروری هستند. علاوه بر مرکز تماس، از طریق مرکز تماس تحت شبکه VIP می توان اطلاعات دریافتی از کاربران، تحلیل وضعیت فروش و نیازهای تماس را بهتر پشتیبانی کرد.

حال بهتر است با بررسی مرکز تلفن تحت شبکه، کاربرد آن را بررسی کنید. برای توضیح اینکه مرکز کنفرانس مبتنی بر شبکه چیست، دو نوع مرکز تماس داخلی و مراکز کنفرانس برون سپاری شده را در نظر بگیرید. در یک مرکز تماس مستقر، شما معمولاً اتاقی پر از کارمند و متخصص دارید که هر کارمند یک میز، صندلی، پایانه کامپیوتر و تلفن همراه دارد. معمولاً در این اتاق یک کلید تلفن وجود دارد که عملکرد توزیع تماس را برای خود دارد. به این ترتیب شماره گیری سریع، زمان بندی تماس و مدیریت ارتباط با مشتری امکان پذیر است. برخی از مراکز از ویژگی های پیشرفته تری مانند چت آنلاین استفاده می کنند.

استفاده از مرکز تلفن و شبکه IP-PBX

مرکز تماس یک بخش متمرکز است که تماس های ورودی و خروجی مشتریان فعلی و بالقوه را مدیریت می کند. مراکز تماس یا داخلی هستند و یا به یک شرکت دیگر برون سپاری می شوند.

مراکز تماس بر روی یک کانال ارتباطی متمرکز هستند. چت از طریق کانال هایی مانند وب سایت ها و برنامه ها، مراکز تماس و ایمیل پشتیبانی می شود. یک مرکز تماس می تواند یک یا چند مرکز تماس داشته باشد. مراکز تماس از طریق هر کانال یا دستگاهی که استفاده می کنند، پشتیبانی سرتاسری را ارائه می دهند و به مشتریان خدمات ارائه می دهند.

شرکت های تجاری آنلاین، شرکت های بازاریابی تلفنی، محل کار، شرکت های پست، پژوهشگران، موسسات خیریه و هر شرکت بزرگ، متوسط ​​یا کوچک می توانند با استفاده از شبکه VIP بهترین خدمات را ارائه دهند. مرکز تماس خدمات تماس را گسترش می دهد. به این ترتیب وسایل ارتباطی و دسترسی به سازمان را افزایش می دهد.

مراکز تماس شبکه چگونه بر وفاداری مشتریان تأثیر می گذارد؟

هدف اصلی مرکز تماس VIP بهبود تجربه مشتری است. نوآوری دیجیتال و تغییرات در رفتار مشتری به این توسعه کمک می کند. فناوری کانال‌های تماس جدیدی را اضافه کرده است و مشتریان مشتاق تجارت با شرکت‌هایی هستند که روابط بهتر و بیشتری با مشتری دارند.

در صنعتی که ده سال پیش به تلفن های سیمی و ایمیل متکی بود، راه حل های مدرن مرکز تماس اکنون یک رویکرد واقعاً همه کاره را امکان پذیر می کند. یک مرکز تماس متصل چندین مزیت را ارائه می دهد. نه تنها تجربه مثبتی برای کاربران خود ایجاد می کنید، بلکه وفاداری را در میان مخاطبین خود نیز تضمین می کنید. علاوه بر این، مشتریان به احتمال زیاد با شرکت هایی تجارت می کنند که خدمات آنها محدود به ساعات کاری نیست و 24/7 در دسترس است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.