ما 15 فیلم جدید انگیزشی را ارائه می دهیم که بر اساس واقعیت انتخاب شده اند

۲۹ بازديد


تماشای ویدیوهای انگیزشی بر اساس واقعیت به شما کمک می کند انگیزه خود را برای ادامه کار و تحصیل حفظ کنید. انگیزه افراد را برای رسیدن به اهدافشان سوق می دهد. وقتی فردی انگیزه قوی برای رسیدن به یک هدف خاص داشته باشد، احتمال موفقیت افزایش می یابد. انگیزه می تواند انرژی و عزم را برای رسیدن به اهداف فراهم کند. همچنین در محیط کار انگیزه قوی در فرد می تواند افکار و انرژی مثبت را به دیگران منتقل کند.

تماشای فیلم های انگیزشی مبتنی بر واقعیت به ما کمک می کند تا زندگی افرادی را ببینیم که در بدترین موقعیت های زندگی به موفقیت های بزرگی دست یافته اند، البته وضعیت ما خیلی بد نیست و فقط می خواهیم انگیزه شما را بالا ببریم و مهارت های شما را افزایش دهیم.

هر فردی در مسیر موفقیت با چالش ها و مشکلاتی مواجه است، اما برای برخی افراد ممکن است در شهر یا محیطی که در آن زندگی می کنند، انگیزه و امیدی از سوی اطرافیانش وجود نداشته باشد. بنابراین، تماشای یک فیلم انگیزشی خوب یا خواندن یک کتاب تجاری مفید، این امید را در ذهن ما شعله ور می کند که بتوانیم منطقه ایمنی روانی (منطقه راحتی) را ترک کرده و دوباره به سمت اهداف خود حرکت کنیم. برای دانلود بهترین فیلم های انگیزشی کلیک کنید.

1- Flamin Hot 2023

آقای ریچارد مونتانز خانواده ای با سطح زندگی پایین داشت و در ابتدا هیچ شرکتی او را استخدام نمی کرد، در نهایت او به عنوان سرایدار در یک کارخانه صنایع غذایی (شعبه مکزیک) کار می کند و سعی می کند موقعیت خود را با همکاران خود بهبود بخشد. رابطه نزدیک و یادگیری کار با ماشین آلات کارخانه.

به دلیل وضعیت بد اقتصادی، فروش محصولات راکد است و کارخانه در نظر دارد اکثر کارگران را تا بهبود شرایط اخراج کند. آقای ریچارد مونتانز فکر می کند که با ترکیب سس های خانگی خود می تواند محصول تجاری فلامین هات چیتوس تولید کند و فروش کارخانه به بالاترین حد خود برسد و در نهایت پس از مشکلات فراوان موفق شود. مدیرانش را راضی می کند و بعد از چند ماه موفق می شود کارخانه و شغل کارگران را نجات دهد و به مقام بالاتری دست یابد و میلیاردر شود.

2- فیلم 12th Fail 2023

این فیلم هندی زیبا (این فیلم هندی متفاوت است!) بر اساس واقعیت در سال 2023 ساخته شده است و داستان زندگی پسر فقیری به نام مانوج کومار را روایت می کند که بر تبعیض و فقر غلبه می کند که زندگی خود را با خانواده اش در معرض خطر و بزرگی قرار می دهد. تلاش رئیس پلیس معروف هند یکی از افسران شد. آقای منوج چند سالی است که به مادربزرگش پول می دهد تا به شهر برود، ادامه تحصیل دهد و در کنکور شرکت کند، اما کنکور لغو می شود و او با شخص دیگری آشنا می شود که می خواهد در دهلی امتحان بدهد. دلایل سخت تر آزمون (پلیس) و به مدت 17 ساعت کار و مطالعه خواهد شد این آزمون به قدری دشوار است که میلیون ها نفر در آن شرکت می کنند و در طی 4 آزمون و مصاحبه تنها 20 نفر انتخاب می شوند و هر فرد فقط چهار بار واجد شرایط شرکت در آزمون است.

3- The Founder of McDonald's Movie (The Founder 2016)

آقای Ray Kroc (Ray Kroc) یک فروشنده معمولی آمریکایی است که به عنوان مخلوط کن شیر بستنی کار می کند، با درآمد متوسط، وضعیت مالی متوسط ​​و از زندگی معمولی خود راضی نبود. یک روز در دهه 1950 (حدود 75 سال پیش) در میان رستوران‌هایی که میکسر می‌فروختند، یک مغازه همبرگر مک دونالد پیدا کرد که در آن زمان با یک ساندویچ همبرگر به روشی سریع‌تر و منحصربه‌فرد به مشتریان سرویس می‌داد. آقای Ray Kroc از سیستم بسیار سریع ساخت همبرگر خوشش آمد و متوجه شد که آنها می توانند به یک برند بزرگ در سراسر آمریکا تبدیل شوند. او با دانش اقتصادی، مشاوره و پشتکار خود، برادران مک دونالد را تشویق به تأسیس مک دونالد کرد.

برادران مک دونالد مخالف هستند و از گسترش شعبه مک دونالد خودداری می کنند زیرا مدیریت و کنترل کیفیت را پیچیده و دشوار می دانند. Ray Kroc در نهایت امتیاز مک دونالد را خرید و ایده خود را اجرا کرد. مک دونالد در راه رسیدن به عظمت با شکست مواجه شد و تقریباً تمام دارایی خود را از دست داد و با راهنمایی و اعدام مرد دیگری در صنعت املاک و مستغلات به یک میلیونر تبدیل شد.

4- فیلم شادی

جوی زنی است که از زندگی شکسته رنج می برد و پدر و مادرش طلاق گرفته اند. مادر جوی زنی افسرده است که در رختخواب در حال تماشای سریال می خوابد. خانم جوی با 2 فرزند از شوهرش جدا شده است.

خانم همیشه مجبور است تمیز کند. آشپزخانه و کف Joy دشوار است، بنابراین او یک ماشین تمیز کردن کف چرخان ایجاد می کند که تمیز کردن را آسان تر می کند. او برای ارائه ایده خود به یک شبکه تبلیغاتی تلویزیونی رفت و به سختی مورد قبول مدیران تلویزیون قرار گرفت و مجبور شد جلوی دوربین بایستد و محصول خود را برای تبلیغات معرفی کند. او بار اول موفق نبود، اما دفعه بعد که محصول خود را به خوبی ارائه کرد بلافاصله به هدف فروش خود رسید و به مرور زمان به شهرت رسید.

Joy یک اثر واقعی در دنیای زنان تجاری است که به یکی از موفق ترین فیلم های تجاری برای زنان تبدیل شده است. در واقع این فیلم داستان زنی شجاع به نام «جوی مانگانو» را روایت می کند که بیش از صد پتنت دریافت کرده و صاحب یک شرکت بزرگ در این زمینه شده است.

5- فیلم جف بزوس (بزوس: آغاز)

جف بزوس، مردی که آمازون را ساخت و اکنون یکی از سه فرد ثروتمند جهان است، بیش از 200 میلیارد دلار ثروت دارد. در این فیلم مسیر سختی را که آقای جف بزوس طی کرده است می بینیم. ابتدا کارش را رها کرد و پس اندازش تمام شد و مجبور شد از پدرش پول و ماشین قرض کند. او یک برنامه نویس استخدام کرد و اولین نسخه آمازون را در گاراژ خود باز کرد و یک سایت فروش کتاب راه اندازی کرد و در کمال تعجب اولین سفارش آنلاین در همان شب اول فعالیت ثبت شد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.