تخت یا هیچ تزئینی نخرید

۴۸ بازديد


نوع ملحفه با توجه به دکوراسیون اتاق و سلیقه افراد متفاوت است. اتاق خواب باید بر اساس سلیقه و روحیه هر فرد چیده شود. زیرا معمولا اتاق خواب برای هر فرد مکانی شخصی است و باید به همه آرامش و امنیت بدهد.

تخت یکی از مهم ترین مبلمان اتاق به حساب می آید و تاثیر زیادی در چیدمان اتاق دارد. نوع تخت بسته به دکوراسیون اتاق و سلیقه فرد متفاوت است. اتاق باید بر اساس سلیقه و روحیه هر فرد چیده شود. زیرا اتاق خواب همیشه یک مکان خصوصی برای همه است و باید آرامش و امنیت را برای همه به ارمغان آورد. به همین دلیل است که افراد پس از تغییر وضعیت خواب خود برای بسیاری از شب ها احساس ناراحتی می کنند. تخت واقعا بخش مهمی از اتاق خواب است. تخت حجم زیادی از اتاق را می پوشاند و مکانی برای خواب و استراحت افراد محسوب می شود. بنابراین خوب است تخت خواب ترکیب زیبایی و راحتی را بپوشاند.

نوع تخت بسته به دکوراسیون اتاق و سلیقه فرد متفاوت است. اتاق خواب باید بر اساس سلیقه و روحیه هر فرد چیده شود. زیرا اتاق خواب عموماً فضای خصوصی همه افراد است و باید آرامش و امنیت را برای همه به ارمغان آورد.

تجهیزات سرویس خواب

به طور معمول، عناصر اتاق خواب شامل یک تخت، یک میز کنار تخت، یک میز آرایش، یک آینه، یک کمد لباس و یک عثمانی است. با این حال، گاهی اوقات می بینید که یکی از این موارد گم شده است. در این مرحله می توانید سفارش دهید که یکی از آنها مانند سرویس انتخاب شده برای شما انجام شود. تانیل چوب تولید کننده و عرضه کننده انواع سرویس خواب در طرح ها، سبک ها و رنگ های مختلف می باشد.

مهمترین بخش سرویس خواب

تخت یکی از مهم ترین وسایل اتاق خواب است و با توجه به نیاز افراد، اندازه و ارتفاع تخت تعیین می شود. مثلاً تخت معمولاً 90 تا 110 سانتی متر عرض و 200 سانتی متر طول دارد که البته با توجه به نیاز افراد قابل تغییر است. به عنوان مثال، یک فرد قد بلند نیاز به یک تخت بلندتر دارد و تخت باید بر اساس آن انتخاب شود.

نکات مهم هنگام خرید تخت

هنگام خرید تخت، بوییدن آن را فراموش نکنید. از آنجایی که در برخی تخت‌ها از چوب نامناسب و رنگ‌های بی‌کیفیت استفاده می‌شود، ممکن است بوی بد ایجاد شود و برای مدت طولانی باعث بیماری‌های تنفسی شود. حتی اگر از آلرژی رنج می برید، این بو می تواند شرایط را تشدید کند.

میز آرایش توالت یهودی

در میان دیگر مبلمان اتاق خواب، میز آرایش وجود دارد که برای نظم دادن به لوازم آرایشی استفاده می شود. افراد می توانند میز آرایش را با طرح و شکل دلخواه خود سفارش دهند تا توسط صنعتگران و طراحان برای آنها ساخته شود. همچنین می توانید یک صندلی در کنار میز آرایش خود قرار دهید تا خیالتان راحت شود و چیدمان اتاق خوابتان زیباتر به نظر برسد. جدا از زیبایی میز توالت، مطمئن شوید که آن را نیز خوب ساخته، ایمن و مستحکم کنید و پایه آن شل نباشد. در برخی از کمدها آینه به میز وصل شده و پیچ می شود و در برخی دیگر آینه جدا قرار می گیرد. برای خانه هایی که کودک دارند، استفاده از میز آرایش مجهز به آینه در اتاق خواب توصیه می شود تا در صورت برخورد ناگهانی آینه به میز آرایش، آینه بر روی کودک نیفتد و جان و سلامت او در امان باشد. حتی اگر مدلی با آینه مجزا دوست دارید، می توانید از فروشنده یا طراح بخواهید آن را برای شما به میز آرایش بچسباند.

بافندگان و لباس کاران

میزهای کنار تخت یکی دیگر از لوازم مورد استفاده در اتاق خواب است. این یونیت ها مانند روشویی ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند. و طرح تخت ها متفاوت است. به طور معمول، تخت های یک نفره یک تخت و تخت های دو نفره دو تخت ارائه می دهند. میز کنار تخت در واقع وسیله ای مناسب است که می توانید در آن یک لیوان آب، کتاب، دارو، ساعت و... قرار دهید تا هر زمان که نیاز داشتید آماده استفاده باشند. طول و عرض استاندارد یک پاتختی 40-50 سانتی متر است. ارتفاع میز کنار تخت باید به گونه ای باشد که هنگام دراز کشیدن روی تخت بتوانید آن را ببینید. بهترین ارتفاع تخت 65-70 سانتی متر است. https://aftabir.com/news/view/14285/بدون-توجه-به-دکوراسیون-سرویس-خواب-نخرید

آینه، بخشی کاربردی از سرویس اتاق

یکی دیگر از لوازم اتاق خواب آینه است. در واقع برخی افراد خرید آینه را ضروری نمی دانند، اما این روزها آینه ها کاربردی ترین قسمت ست اتاق خواب محسوب می شوند. زیرا افراد به خصوص خانم ها در هنگام آرایش به آینه نیاز دارند. یا وقتی مردم از خواب بیدار می شوند، می خواهند خودشان را ببینند. برای برخی از اتاق ها یک آینه بلند و برای برخی دیگر آینه های جداگانه ساخته شده بود. برای ایمنی، توصیه می شود آینه را روی میز حمام پیچ کنید.

کابینت یا کشو

کمد یکی دیگر از لوازم اتاق خواب است که ابعاد آن به فضا و اندازه اتاق خواب بستگی دارد. کمد در اتاق شما قرار می گیرد و می توانید لباس ها و وسایل خود را در آن نگه دارید. اگر اتاق شما به قدری کوچک است که نمی توانید کمد در آن قرار دهید، بهتر است یک تخت خواب با کشو بخرید و از آنها استفاده کنید.

پاف تابی پاف

پوف یا عثمانی یکی از وسایلی است که علاوه بر مبلمان در کنار سرویس خواب استفاده می شود. پوف ها انواع مختلفی دارند، برخی فقط صندلی هستند و برخی دیگر صندوقدار هستند که می توانید وسایل ضروری خود را در آن قرار دهید.

سرویس خواب دو نفره

ست های تخت دو نفره معمولا برای زوج ها استفاده می شود. زوج های جوان، سرویس خواب را بخشی از خدمات درختی می دانند. زیرا بهترین سرویس خواب های دو نفره از چوب ساخته شده اند. به همین دلیل ست اتاق خواب دو نفره با طرح و رنگ های خوب معمولا برای زوج های جوان ساخته می شود. توجه داشته باشید که تخت خواب که قسمتی دائمی از اتاق خواب است باید از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد و چوب آن به مرور زمان از بین نرود.

با ملافه های با کیفیت، آرام بخوابید

ملافه، به خصوص ملافه، بر کیفیت خواب تأثیر می گذارد. بنابراین هنگام خرید تخت خواب به تمام جزئیات و نکات خرید توجه کنید تا همه چیز در تخت خواب بی نقص باشد. توجه به تم و سبک اتاق خود هنگام خرید فرش بسیار مهم است. برای خرید عاقلانه می توانید از مشاوران تانیل چوب راهنمایی بخواهید تا بهترین سرویس خواب را با قیمت مناسب به بهترین نحو به شما پیشنهاد دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.