هزینه خرید و فروش ملک در قبرس شمالی

۶۹ بازديد


اگر می خواهید از محدوده قیمت خرید املاک در قبرس شمالی یورومایمطلع شوید، بهتر است انواع ملک و هر آنچه را که باید بدانید را در این صفحه بررسی کنید.

انواع املاک مسکونی با در نظر گرفتن زمان تحویل ملک

زمین آماده شده است

ویژگی های آماده برای استفاده و متعلق به سازنده یا شرکت است. زمانی که یک ملک آماده ساخت را از یک شرکت ساختمانی خریداری می کنید، معمولا یک دوره پرداخت بدون بهره دارید. اما اموالی که مردم خریده اند فقط به صورت نقد قابل معامله است.

املاک را پیش خرید کنید

ملکی که شرکت ساختمانی تصمیم به ساخت آن گرفته است و در حین اجرای نقشه ها زمان تحویل را به طور دقیق و شفاف اعلام می کند. در صورت عدم تحویل دستگاه در تاریخ مشخص شده، شرکت جریمه ای به شما پرداخت خواهد کرد. (عدم تحویل به موقع در قبرس شمالی مورد توجه قرار نگرفت. تنها کارهایی که زمان کار آنها مصادف با همه گیری ویروس کرونا بود، برای چندین ماه متوقف شد، در حالی که شرکت ساختمانی به صاحبان غرامت پرداخت کرد.)

از مزایای پیش خرید می توان به موارد زیر اشاره کرد: هنگام خرید با قیمتی بسیار کمتر از قیمت واقعی، امکان انتخاب مصالح ساختمانی و همچنین تغییرات جزئی در طرح و همچنین امکان فروش و واگذاری. دارایی، حتی قبل از اتمام ملک.

تصاویر ارائه شده توسط سازنده به عنوان مدل های ساخت و ساز سه بعدی به شدت در طول فرآیند ساخت پروژه رعایت می شود املاک و مستغلات زمانی که به عنوان یک تصویر سه بعدی ایجاد می شوند، اغلب بسیار زیباتر می شوند پس لطفا به تصاویر داده شده اعتماد کنید

انواع مسکن بر اساس ساخت و نوع

آپارتمان شخصی

این نوع املاک و مستغلات عموماً نسبت به سایر انواع املاک قیمت کمتری دارند. آنها فاقد امکانات رفاهی هستند و معمولاً محدود به پارکینگ سرپوشیده، پنل های خورشیدی و سیستم های اینترکام هستند. البته آپارتمان هایی با استخر نیز وجود دارد. محل آنها معمولا در مرکز شهر است و برای کارمندانی که ماشین یا شاگردان خود را ندارند گزینه بسیار خوبی است.

یک شهرک مسکونی با چندین برج با امکانات هتل

این مقررات از نظر قیمت و راحتی و همچنین شرایط پرداخت، خریداران بسیاری را مورد توجه قرار می دهد. مجموعه های بزرگی مانند پروژه سزار بلو، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه های کوچکی از این ساخت و سازهای جمعی هستند. در بسیاری از این پروژه ها اقساط بدون بهره تا 84 ماه موجود است و گزینه ای جذاب و مقرون به صرفه برای خریداران محسوب می شود.

امکانات در این پروژه ها شامل تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره می باشد. از جمله: زمین های ورزشی (گلف، تنیس و ...)، سالن های ورزشی مجهز، استخرهای مختلف روباز و سرپوشیده، پارک آبی، زمین بازی کودکان، مهدکودک، سوپرمارکت، داروخانه، بانک خودپرداز، حمام ترکی، سونا، جکوزی و همه چیز. . دیگر برای داشتن یک زندگی آرام و شاد به آن نیاز دارید.

یک ساختمان مسکونی دو طبقه

بسیاری از مناطق قبرس شمالی یورومای به دلیل حفظ جزیره مجاز به ساخت بیش از دو طبقه نیستند. از جمله مناطقی مانند Snetpe و اطراف، و همچنین Yeni Boaz و Otoken و اطراف. در این مناطق تنها در 35 درصد از زمین اجازه ساخت و ساز داده می شود و به سازندگان دستور داده می شود تا در محدوده باقیمانده تأسیساتی مانند پارک، استخر، محوطه باربیکیو، جاده های تمیز، کافه و سایر تأسیسات بسازند. آنچه برای خریداران جالب است این است که از آنجایی که سوابق خانه ها در قبرس شمالی خوب است، سهم صاحبان زمین در این پروژه ها بسیار بالاست.

تعداد واحدهای مسکونی در ژیز شام بر اساس متراژ کل ساختمان تقسیم می شود و در نتیجه مالکان این ساختمان ها زمین بسیار بیشتری نسبت به نوع برج دارند.

این شهرک ها معمولاً کامل بوده و اغلب در نزدیکی ساحل واقع شده اند (چون در مناطق نزدیک به ساحل، ساخت بیش از دو طبقه مجاز نیست). کالاها از سوپرمارکت ها گرفته تا ایستگاه های شارژ خودروهای برقی.

ویلا

قبرس شمالی به دلیل طبیعت بکر، امنیت بسیار بالا و نرخ مالیات پایین، برای بسیاری از افرادی که به دنبال یک زندگی مجلل و آرام هستند، جذاب است. ویلاهای ساخته شده در اسنتپ بسیار مجلل و مدرن هستند، اکثر مشتریان آن انگلیسی و آمریکایی هستند. ما طیف گسترده ای از ویلاها را در تمام شهرها و مناطق قبرس شمالی داریم. اکثر آنها به صورت انحصاری با ما به فروش می رسند و از ویلاهای اقتصادی گرفته تا کلبه های فوق لوکس متناسب با سلیقه و شرایط شما در فایل Euromay موجود است.

سوال بسیاری از بستگان - آیا خرید املاک آماده بهتر است یا از قبل خریداری شده است؟

باید بدانید که اگر نگران مشکلاتی مانند عدم تحویل به موقع یا فروش اجناس پیش خرید شده به چند نفری هستید که چنین مشکلاتی دارند، پس در قبرس شمالی واقعا در اشتباه هستید. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران ملک حمایت می کند. و علاوه بر حق انگشتر و مدارک افتخاری پس از پرداخت 35% ارزش ملک به شما شناسنامه می دهند و در صورت داشتن شناسنامه برای منازل در دفتر قبرس شمالی تاپو یا آن سند، خیر یکی . دیگران توانایی خرید و فروش ملک شما را دارند.

همچنین دولت مبلغی معادل ارزش کل پروژه در بانک را از سازندگان منجمد می کند تا در صورت به تعویق افتادن پروژه به هر دلیلی، سرمایه گذاران را جبران کند.

اگر قصد خرید آپارتمان یا هر دو را برای مقاصد سرمایه گذاری دارید، بهتر است زمان را تلف نکنید. فرصت ها همیشه در دسترس نیستند و قوانین مسکن و مهاجرت در قبرس شمالی روز به روز قوی تر می شوند. مزیت بزرگ این است که قوانین جدید زمان گذشته را پوشش نمی دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.