افزودن امکانات بیشتر به ووکامرس

۵۵ بازديد


افزودن امکانات به صورت گروهی در ووکامرس امروز افزونه بسیار کاربردی را به شما معرفی می کنم که شاهکار برنامه نویسان ایرانی است. این افزونه مرتبط با WooCommerce به شما امکان می دهد ویژگی هایی مانند افزودن گروه را به محصولات خود اضافه کنید. برای صحبت بیشتر در مورد این افزونه این پست وبلاگ را دنبال کنید.

افزونه خروجی مشخصه گروه بارگذاری WooCommerce

یکی از مواردی که هنگام ایجاد یک محصول در ووکامرس باید در نظر گرفت، ایجاد ویژگی برای محصول است. هر محصول ویژگی های خاص خود را دارد که می توان از آن برای نمایش بهتر آن استفاده کرد.

با این حال، بسیاری از محصولات دارای ویژگی‌های مشترک هستند و یافتن ویژگی‌هایی که می‌خواهید هر بار برای صدها محصول با ویژگی‌های یکسان ممکن است دشوار باشد.

بنابراین شما قطعا نیاز به اضافه کردن دسته ای از ویژگی های WooCommerce دارید.

ما با کمک یک مثال واقعی توضیح می دهیم که منظور از محصولات با ویژگی های یکسان چیست

به عنوان مثال، اگر یک فروشگاه موبایل با هزاران محصول تلفن همراه و بسیاری از لوازم جانبی تلفن همراه دارید، مطمئناً متوجه خواهید شد

این محصولات همگی دارای ویژگی های مشابهی مانند نوع صفحه نمایش، نوع پردازنده، نوع دوربین و غیره هستند.

اما اگر قرار است ویژگی ها را یکی یکی به آن ها اضافه کنید، کار بسیار سختی خواهد بود، اما این افزونه به شما این امکان را می دهد تا با افزودن گروهی از دستگاه های تلفن همراه، کار خود را آسان کنید.

بدون شک داشتن مشخصات کالا برای تمامی محصولات فروشگاه شما به صورت کاملا دقیق و کاربردی باعث جلب اطمینان مشتریان برای خرید بیشتر می شود.

افزونه مدیریت ویژگی های محصول WooCommerce محصولات منحصر به فردی از جمله 4000 ویژگی محصول در 500 دسته بندی مختلف محصول را ارائه می دهد.

ادغام ویژگی های محصول را آسان می کند و تنها با چند کلیک می توانید تمام ویژگی های مورد نیاز خود را پیدا کرده و به محصول خود اضافه کنید.

راهنمای گام به گام نصب و پیکربندی افزونه

خب من در این مقاله ویدیویی قرار دادم که برخی از ویژگی های این افزونه را آموزش می دهد، بهتر است این ویدیو را مشاهده کنید.

اما برای نصب مراحل پلاگین ضروری است، ما یک آموزش گام به گام ساده برای شما ارسال می کنیم تا بتوانید این افزونه را نصب و پیکربندی و استفاده کنید.

راهنمای نصب

پس از خرید یا دانلود افزونه، می توانید آن را در هاست خود آپلود کرده و این افزونه را در وردپرس فعال کنید.

این افزونه با رابط کاربری ساده خود به زبان فارسی کار را برای شما بسیار آسان می کند.

پس از نصب و فعال سازی افزونه، لطفا وارد پیشخوان این افزونه شوید و روی گزینه "افزودن دسته اول" کلیک کنید. در مرحله بعد وارد بخش Feature Type می شوید.

خوب، ابتدا باید مشخصات محصول فروشگاه خود را وارد کنید. برای انجام این کار، وارد منوی "ویژگی ها" در سمت چپ شوید.

بخش اول

می توانید یک ویژگی جدید به فروشگاه خود اضافه کنید. انجام این کار کافی نیست. ویژگی را وارد کنید و مواردی که باید در این ویژگی گنجانده شود را در قسمت "قیمت" وارد کنید.

سپس روی دکمه Save Changes کلیک کنید تا این ویژگی به لیست شما اضافه شود.

دومین

در این قسمت می توانید موارد ایجاد شده به صورت گروهی را حذف کنید. لازم به ذکر است که این ویژگی معمولا در قسمت ویژگی های ووکامرس یافت نمی شود.

برای انجام این کار، ویژگی مورد نیاز خود را انتخاب کنید و روی دکمه "حذف گروه" کلیک کنید.

دانه سوم

می توانید این ویژگی را غیرفعال کنید یا در صورت لزوم در همان صفحه ویرایش سریع آن را فعال کنید

قسمت چهارم

همانطور که معلوم است، می تواند

از پایگاه داده ویژگی های افزونه ما استفاده کنید و بدون هیچ زحمتی ویژگی هایی را به سایت خود اضافه کنید. اگر روی قسمت جستجو کلیک کنید

اگر روی هر یک از آنها کلیک کنید، لیستی برای شما باز می شود

ویژگی های موجود در آن را مشاهده خواهید کرد این گزینه به صورت تصادفی در این افزونه تعریف شده است و برای افزودن آسان ویژگی های اضافی خوب است.

به عنوان مثال، در قسمت کالاهای دیجیتال، موبایل، موبایل ها را کلیک کرده و موارد مورد نیاز را از آن قسمت بررسی کرده و با اسکرول به انتهای لیست و کلیک بر روی دکمه افزودن، آنها را به لیست امکانات اضافه کرده ایم.

خوب، در این بخش لیست طولانی از ویژگی ها را خواهید دید، ممکن است کمی گیج کننده باشد، اما نگران نباشید.

مدیریت این لیست آسان است و به راحتی می توانید با وارد کردن «دسته ویژگی ها» ویژگی های این قسمت را دسته بندی کنید.

در این صفحه دو گزینه را مشاهده خواهید کرد که یکی «افزودن جدید» و دیگری «حذف گروه» است. گروهی را که نام واضحی دارد و برای حذف دسته استفاده می شود حذف کنید.

برای افزودن دسته جدید روی دکمه «افزودن جدید» کلیک کنید و در تب باز شده نام دسته را وارد کنید و روی دکمه «ذخیره تغییرات» کلیک کنید.

خب همانطور که مشاهده می کنید این دسته به لیست شما اضافه شده است، حال باید بر روی گزینه “انتخاب ویژگی ها” کلیک کنید تا وارد مراحل افزودن امکانات به این دسته شوید.

در این قسمت دو راه برای ورود به سرویس ها وجود دارد، یکی «افزودن گروه» و دیگری «خط جدید» یا فردی. هر کدام را جداگانه آموزش می دهیم.

در این صفحه می توانید ویژگی هایی را که در مرحله قبل اضافه کرده اید مشاهده کنید و از طریق این صفحه می توانید آنها را مدیریت کنید

همچنین می توانید از پیشنهادات خود افزونه از تب "ویژگی های پیشنهادی" که در تصویر زیر مشاهده می کنید استفاده کنید و در نهایت روی دکمه "افزودن" در پایین همین صفحه کلیک کنید تا موارد این دسته اضافه شود. .

حال، اگر می خواهید موارد را به صورت جداگانه به گروه خود اضافه کنید،

باید روی گزینه "خط جدید" کلیک کنید.

بنابراین، در این بخش، می توانید یک عنصر به این خط اضافه کنید.

حتی به شما این امکان را می دهد که با کلیک کردن بر روی کادر "ویژگی جدید" یک ویژگی جدید ایجاد کنید.

پس از انجام تنظیمات لازم بر روی Save Changes کلیک کنید.

حال وارد قسمت آخر پنل تنظیمات افزونه می شویم که «محصولات» است و در این قسمت می توانید این ویژگی هایی را که ایجاد کرده اید به محصول اضافه کنید. برای انجام این کار، روی دکمه "انتخاب ویژگی ها" در کنار هر محصول کلیک کنید.

ویژگی های ویژه افزونه WooCommerce Loadgroup Attribute Products

جدا از روش هایی که در بالا توضیح دادیم، راه دیگری برای انجام سریعتر کار شما وجود دارد.

این روش به این معنی است که دیگر لازم نیست برای هر محصول یک تابع ایجاد کنید و سپس آن تابع را به محصول برگردانید.

ادامه مطلب: https://blogten.ir/woocommerce-load-group-attributes-product/  

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.