شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

۲۸ بازديد


یکی از ساده ترین، مطمئن ترین و سریع ترین راه های مهاجرت مهاجرت به قبرس شمالی و خرید ملک است. قبرس شمالی سال هاست که به عنوان امن ترین کشور جهان رتبه بندی شده است. جزیره ای زیبا و آرام و عاری از جرم و جنایت که معمولا مردم در آن بیشتر از دزدی یا جنایات دیگر در معرض خطر آفتاب هستند!

پس از انتشار مقاله ای توسط مجله معتبر آمریکایی فوربس در مورد انتخاب قبرس شمالی به عنوان سودآورترین کشور برای سرمایه گذاری مسکن در ساحل و سرمایه گذاری در خانه ها و ساختمان های مستقل، این کشور با استقبال شگفت انگیز خریداران و سرمایه گذاران خارجی، معمولا از انگلستان، روسیه، بریتانیای کبیر، کشورهای اسکاندیناوی و ایران. این مقاله در سال 2021 منتشر شد و از آن زمان تاکنون املاک و مستغلات و املاک مستقل در این کشور رشد قابل توجهی داشته است و این با توجه به شرایط عالی این کشور از نظر امنیت، آب و هوا و طبیعت طبیعی منطقه مورد انتظار است. این رشد باید در سال های آتی به سرعت ادامه یابد و به همین دلیل فرصت بی نظیری را برای سرمایه گذاران ایرانی فراهم می کند تا با خرید ملک در قبرس شمالی از مزیت های اقامت خانوادگی در این کشور استفاده کنند. سهام سرمایه آنها به پوند انگلیس تبدیل می شود و از این مزایا و همچنین رشد این سرمایه گذاری پوند سود می برند.

مهمترین رکن برای یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور در حوزه املاک، انتخاب بهترین پروژه ای است که متناسب با هدف، بودجه و شرایط خریدار، سرمایه گذاری صحیح و سودآوری باشد. ارتقای پروژه، انعقاد قرارداد، اخذ اقامت دائم، مجوز خرید برای متقاضیان، بلیط رفت و برگشت و اقامت رایگان برای خریداران و .... مهم ترین بخش ارائه خدمات ما علاوه بر ارائه خدمات، مشاوره تخصصی است. کوزی که سالها تجربه در زمینه خرید ملک در قبرس دارد به شما کمک می کند تا در انتخاب پروژه نهایی بهترین انتخاب را داشته باشید. تیم رادمان آکدنیز اکیدا توصیه می کند قبل از هر کاری از مشاوره تخصصی و رایگان ما بهره مند شوید تا بتوانید سرمایه گذاری سودآوری داشته باشید و ملک نهایی متناسب با هدف، بودجه و روش پرداخت خود را برای آینده ای روشن خریداری کنید. برای خود، خانواده و فرزندانتان چهره ای بسازید.

ویدیو را پخش کنید

البته یکی از عوامل جذاب خرید ملک در قبرس شمالی امکان خرید آپارتمان و خانه با شرایط اقساطی است.

شرکت های ساختمانی در این کشور به منظور تسهیل شرایط، امکان خرید ملک در قبرس با شرایط بلند مدت و بدون بهره را در نظر گرفته اند. بنابراین در خرید ملک آماده نقل و انتقال 60 تا 70 درصد قیمت ملک و مابقی ظرف مدت دو تا سه سال پس از تحویل کلید و برای ملک در حال ساخت باید پرداخت شود. ، 30 درصد پیش پرداخت، 40 درصد قبل از تحویل کلید و 30 درصد در دو قسط سالانه پس از تحویل کلید پرداخت می شود.

مراحل و قیمت خرید خانه در قبرس شمالی

همیشه این سوال برای ما وجود دارد که چگونه می توانیم از ارزش پول واقعی خود محافظت کنیم یا اینکه کدام بازار برای سرمایه گذاری بهتر، با ثبات تر و سودآورتر است؟ پول بخریم یا زمین؟ سرمایه گذاری در طلا بهتر است یا ملک؟ ارز دیجیتال یا …

اما انتخاب هوشمندانه در زمان مناسب باعث موفقیت افراد در زمینه سرمایه گذاری می شود.

یکی از گزینه های بعدی سرمایه گذاری در ملک و خرید خانه با یکی از ارزهای ثابت مانند پوند، دلار، یورو و ... است. با ورود به این بازار و انتخاب این نوع سرمایه گذاری و همچنین اینکه سرمایه خود را در حوزه مسکن سرمایه گذاری کرده ایم و با رشد ملک از سود این سرمایه گذاری بهره مند می شویم و در عین حال همچنین سرمایه خود را به ارز تبدیل کرده و با افزایش قیمت ارز، نگران کاهش سرمایه خود در سعودی ها و ارزش آن نیستیم.

حال سوال اینجاست که کجا می تواند محل مناسبی برای این نوع سرمایه گذاری باشد؟

خرید خانه در قبرس شمالی یکی از گزینه های پیش روی شماست. با انجام این مراحل می توانید یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور را در مجموعه رادمان مدیترانه تجربه کنید.

مشاوره شخصی در دفتر ایران و یا آنلاین جهت ارائه اطلاعات کامل از شرایط سرمایه گذاری و خرید ملک در قبرس.

سازماندهی سفر برای بازدید از مشتریان علاقه مند به تجارت و کشور قبرس

انتخاب پروژه نهایی بر اساس اهداف، شرایط و میزان بودجه متقاضی

انجام کارهای اساسی برای تنظیم قرارداد و ثبت قرارداد با دولت قبرس

تیم Rodman فرآیند اقامت را در طول اقامت متقاضی در قبرس به صورت کاملا رایگان انجام می دهد.

پرداخت اقساط مابقی منزل و تسویه حساب کامل با شرکت ساختمانی

توجه به این نکته ضروری است که اگر خریدار علاوه بر تخفیف ها، مبلغی را پرداخت کند، بلافاصله فرآیند سند ملک آغاز می شود.

پس از خرید خانه در قبرس شمالی صرف نظر از اینکه ملک خریداری شده در حال ساخت است یا آماده تحویل. سرمایه گذاران این فرصت را دارند که برای مسکن خانوادگی درخواست دهند. مراحل اخذ اقامت قبرس شمالی عبارتند از:

بر اساس تعداد خانواده خود ملک بخرید.

ثبت قرارداد بین شرکت ساختمانی و سرمایه گذار در دولت قبرس شمالی منعقد شد

ایجاد پرونده مهاجرتی مدیترانه ای رادمان در سایت رسمی مهاجرت قبرس

افتتاح حساب بانکی جهت دریافت نامه حمایت مالی بانک

معاینات پزشکی مربوطه را انجام دهید

و در نهایت اخذ اقامت دائم خانواده در قبرس شمالی (دریافت کارت اقامت)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.