آبپاش مخفی هانتر

۸۷۲ بازديد



لازم به ذکر است که این آبپاش مخفی نوعی سیستم آبیاری اتوماتیک است که برای آب رسانی به مکان هایی مانند: گلخانه، باغ، فضای سبز و ... استفاده می شود. طراحی این سیستم به گونه ای است که مناطق مختلف را به صورت مستقل و برنامه ریزی شده آبیاری می کند. اسپرینکلر هانتر شامل انواع اسپری های ثابت و قابل تنظیم می باشد که برای هر کاربری مناسب است و دارای ویژگی هایی از قبیل: پاشش دقیق و منظم، تنظیم آب و الگوی توزیع، عمر طولانی و مقاومت در برابر شرایط جوی می باشد. این نازل های اسپری به شما این امکان را می دهند که به راحتی قوس آب را بین 45 تا 360 درجه تنظیم کنید.

به وسیله لوله و اتصالات به منبع آب متصل می شود و به لطف تایمر و کنترل های اتوماتیک می توان زمان و میزان آبیاری را برای هر زون تنظیم کرد. آبپاش هانتر دارای تنظیم قوس ثابت بوده و برای پوشاندن چمن با اندازه ها و زوایای خاص مناسب است و از هدر رفتن آب جلوگیری می کند.

مزایای اسپرینکلر هانتر چیست؟

آبپاش شکارچی با نصب آسان

استفاده از فیلتر برای جلوگیری از مسدود شدن

دارای درپوش برای جلوگیری از ورود آلودگی

استفاده از 20 نازل مختلف با زوایای مختلف

قابلیت تنظیم شعاع اسپری

مقاومت طولانی مدت

ساختار و عملکرد آبپاش مخفی

قبل از هر چیز لازم است بدانید که هانتر به دلیل مشکلات مربوط به کمبود آب، شروع به توسعه تجهیزات آبیاری مدرن کرد تا بتواند مناطق سبز را آبیاری کند. شارژر مخفی شکارچی از دو بخش مجزا تشکیل شده است. یک طرف برای همیشه در خاک مدفون است و دیده نمی شود. به صورت لوله ها، کناره ها، رایزرها و یک قسمت از سطح زمین از بالای سیستم آبیاری و جریان خارج می شود.

عملکرد آبپاش هانتر بسیار ساده است به این صورت که وقتی شیر آب را باز می کنید، با فشار آبی که از آن عبور می کند، قسمت متحرک از روی زمین بلند شده و شروع به آبیاری می کند. این آبپاش مخفی دارای چشمه ای است که پس از اتمام آبیاری و قطع جریان آب جمع می شود و قسمت متحرک آن مخفی و در سطح زمین است. لازم به ذکر است که بسته به شعاع پاشش دارای سه سطح کم، متوسط ​​و زیاد می باشد که برای آبیاری مناطق کوچک و بزرگ قابل استفاده بوده و قابل تنظیم می باشد. ضمناً طراحی و نحوه قرارگیری آبپاش مخفی به گونه ای است که از خطراتی مانند: ضربه، سرقت و ... در امان باشد. و فضای سبز شما را زیبا و زنده نگه می دارد.

در انتخاب آبپاش مخفی به چه نکاتی توجه کنیم؟

توصیه می کنیم در هنگام خرید و نصب اسپرینکلر هانتر به نکات زیر توجه کنید:

اندازه شعاع اسپری مورد نظر شما.

زاویه اسپری مورد نظر را در نظر بگیرید.

مدل اسپری به اندازه نیاز شما می تواند مستطیلی یا پیچی باشد.

هر ورودی اسپری که می خواهید، می توانید بین 1.2 اینچ، 3.4 اینچ، 1 اینچ و 1 و ¼ اینچ انتخاب کنید.

انواع آبپاش مخفی

همانطور که گفتیم اسپرینکلر هانتر شامل دستگاه های باکیفیت با قابلیت مخفی سازی و تنظیم میزان پاشش می باشد که در سال های اخیر بسیار رواج داشته و مردم از آن برای نیازهای مختلف از جمله: مزارع، باغات، شهری و مناطق سبز، گلخانه ها و پروژه های صنعتی. از آن استفاده می کنند. یکی از دلایل اصلی کارایی این دستگاه بدنه باریک و ظریف با فیلتر و نازل می باشد. آبپاش هانتر در دو نوع چرخشی (دوار) و اسپری با 12 نازل مختلف برای پرتاب آب تا شعاع های مختلف توسط شرکت هانتر تولید می شود. لازم به ذکر است که این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های اسپرینکلر می باشد که گزینه های مختلفی را برای محصولات خود در نظر گرفته است.
https://checkup.tools/blog/%d8%a2%d8%a8%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d9%85%d8%ae%d9%81%db%8c-%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1/
پخش کننده چرخشی

این مدل دارای واتر جت می باشد که با آبپاش دوار سطح مورد نیاز را آبیاری می کند. مدل چرخشی عمدتاً برای آبیاری مناطق بزرگ مانند چمن و زمین های گلف استفاده می شود که به دلیل چرخش جت آب روی سطح توزیع شده و به طور یکنواخت آبیاری می شوند.

یک آب پاش

این نوع آبپاش ها جریان آب را در یک بخش دایره ای توزیع می کنند. به عبارت دیگر، توزیع آب این مدل آبپاش هانتر به صورت زاویه ای و سکتوری شکل است و معمولا برای آبیاری مناطق کوچکتر استفاده می شود.

آبیاری بارانی شکارچی مدرن

آبپاش مخفی هانتر یکی از بهترین و برترین برندهای آمریکایی است که در برابر هر نوع آب و هوا، فرسودگی و حتی سرقت مقاومت می کند و طول عمر بالایی دارد. آنها سریع و آسان نصب می شوند و عملکرد بسیار خوبی دارند. این آبپاش ها شعاع 4.3 تا 11.6 متر را به راحتی پوشش می دهند و به طور یکنواخت آب می دهند. هانتر با فشار مناسب در هر دقیقه 2.2 تا 20.5 لیتر آب را به قسمت های داخلی منتقل می کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید اطلاعات خود را در وب سایت منبع اصلی کسب و کار برق آبی اضافه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.