همه چیز به انتخاب آرایشگاه مناسب بستگی دارد

۱۰۳ بازديد


همه ما زنان حداقل به یک یا چند ماده آرایشی معتاد هستیم! کوتاه کردن ابرو، آرایش، رنگ مو و اپیلاسیون و موارد دیگر. جهان امروز به دنیای جدیدی تبدیل شده است. وقت خبر دادن نیست! شاید اینطور باشد، اما در این دنیای مدرن که به سمت نو شدن پیش می رود، روش های آرایشی روش ها و سنت های جدیدی دارد.

میپرسی یعنی چی؟! یعنی گاهی این شما هستید که برای زیباسازی خود قدم برمی دارید و به زیباسازی خود اعتقاد دارید. گاهی اوقات برای آرایش خود به سالن زیبایی مراجعه می کنید و گاهی مشتری یک آرایشگاه آنلاین هستید. هر کدام از این سه گزینه را انتخاب کنید، یک چیز مشترک با تمام زنان دیگر در جهان دارید: عشق به زیبایی. وقتی سه گزینه پیش رو داریم و قرار است یکی از آنها را انتخاب کنیم، ابتدا باید مزایا و معایب استفاده از هر گزینه را بررسی کنیم.

آرایش به اندازه موهای یک زن قدرتمند است. در واقع امروزه کار گریم آنقدر تخصصی شده است که نمی توان فردی را پیدا کرد که همه شاخه های آرایش را بداند. حالا فرض کنیم همه آنها را حفظ کرده اید. بستن چشم ها و استفاده از پلک ها ممکن است رکوردشکنی گینس باشد، اما دستیابی به زیبایی قطعا آسان نیست. یک هفته پیش یک دوست قدیمی را در یک مهمانی دیدم. او جراحات جزئی در ناحیه صورت دارد. آنقدر کوچک و پرتعداد، اول فکر کردم شاید به خاطر عشق همیشگی به حیوانات، این بچه زشت این مصیبت را بر چهره اش آورده است. اما وقتی علت را از او پرسیدم ترجیح داد یک خواب گربه مانند به من بگوید: "هفته گذشته به مغازه رفتم و برای خودم واکس خریدم. آمدم خانه و ضربه ای به صورتم زدم. تمام صورتم درد گرفت. دکتر هم همین را گفت. مومی که استفاده کردی بد بود، چون نمی‌دانست چگونه موم را از روی پوستت پاک کند... خیلی طول کشید...» و عکسی که وقتی گرفتم گرفتم. کاخ سفید کاغذی در پستم: «یادم می‌آید مقاله‌ای درباره این ضرب‌المثل نوشتم: آمد تا ابروهایش را درآورد، چشمانش را پوشاند». البته برخی از استانداردهای آرایش باید در زندگی روزمره ما وجود داشته باشد. سالن مو با مژه هر روز؛ وقتی به این مثال فکر می‌کنیم، مغزمان توضیح می‌دهد که ممکن است کسی یک میکاپ آرتیست و میکروپیگمنتیشن را بدیهی بداند و برای مدت طولانی به مژه‌ها فکر نکند. اما حقیقت آرایش این است که آرایش برای همه خدمات زیبایی امکان پذیر نیست و یا در صورت امکان زمان بر و کسل کننده است.

سالن زیبایی شروع شده اما شلوغ است

به نظر می رسد استفاده از خدمات زیبایی سالن زیبایی راه حلی برای مشکلات خودآرایی است. خوشبختانه امروزه به دلیل تخصصی بودن خدمات آرایشی، آرایشگاه ها آرایشگاه های زیادی دارند و مثل قدیم نیستند، خانمی در سالن با یک دست موهای خود را رنگ می کند و با دست دیگر ابروهای خواهرش را می کند و دست آخر همیشه است. دیر به مهمانی برای استفاده از خدمات آرایشگاه (آرایشگاه فیزیکی) کافیست از طریق تلفن در آرایشگاه مورد نظر خود وقت بگیرید و سپس در ساعت مورد نظر خود حاضر شوید. اما پس از آن شما هیچ تضمینی ندارید که کار شما همزمان با تنظیم زمان انجام شود، به خصوص اگر شب عید، آخر هفته یا تعطیلات خاص باشد، ممکن است کار افراد قبل از شما بیشتر طول بکشد. و بنابراین وقت آن است که شما دیر بیایید. در عین حال، همه اینها به کنار، برای رسیدن به بهترین سالن زیبایی تهران باید مسافتی را طی کنید. از طرفی هر روزی که بخواهید نمی توانید به آرایشگاه بروید، بلکه باید به ساعت کاری آرایشگاهی که انتخاب می کنید احترام بگذارید.

آرایشگاه آنلاین، رویایی که به حقیقت پیوست

آرایشگاه اینترنتی یکی دیگر از گزینه های آماده برای زیبایی دائمی شماست. در اصل، یک آرایشگاه آنلاین شبیه به یک آرایشگاه فیزیکی است. این بدان معنی است که یک آرایشگاه آنلاین تمام کارهایی را که شما در یک سالن زیبایی انجام می دهید انجام می دهد. اما مزایای استفاده از آرایشگاه آنلاین با آرایشگاه فیزیکی کاملاً متفاوت است. آرایشگاه آنلاین زمان شما را محدود نمی کند. به عنوان مثال، در آرایشگاه آنلاین کلون می توانید از ساعت 8 صبح تا 12 بعدازظهر درمان زیبایی مورد نیاز خود را دریافت کنید. در عین حال، شما نیازی به عقب و جلو رفتن ندارید. این بدان معنی است که آرایشگاه آنلاین تمام لوازم مورد نیاز را برای خدماتی که سفارش می دهید به خانه (یا محل کار) شما می آورد. از طرف دیگر، برای یافتن آرایشگاه مورد علاقه خود نیازی به درخواست درخواست خاصی ندارید، بلکه می توانید از طریق وب سایت (یا اپلیکیشن) آرایشگاه آنلاین به نمونه کارهای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. از طرف دیگر، وقتی آرایشگاه آنلاینی را برای خدمات خانگی سفارش می دهید، صرف نظر از فصل سال، تنها مشتری زمانی که آرایشگر به خانه شما می آید، خواهید بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.