يادداشت هاي تفصيلي در مورد قيمت ردياب خودرو به ترتيب گام به گام

۱۴,۲۴۹ بازديد

ردياب خودرو در مقايسه با دزدگير امنيت بيشتري را براي اتومبيل شما فراهم ميكند و پس از سرقت نيز در دسترسي و يافتن سريع خودرو همراه شما خواهد بود. هر چند كه اطلاعات دزدها در اين موارد تقريبا كامل است! مي توانيد با مراجعه به صفحه بررسي جي پي اس شخصي، از قابليت ها و موارد استفاده اين وسيله نيز آگاه شويد. پسرم و خانومم هم از همين ماشين استفاده مي كنند و چون نگرانشون هستم براي اينكه خيالم راحت بشه، اين دو ويژگي اهميت زيادي براي من داره. يكي ديگر از مهم ترين ويژگي هاي جي پي اس خودرو، اين است كه اگر ردياب توسط دزد شناسايي شود و فرد اقدام به جداسازي آن كند، شما متوجه خواهيد شد. برخي از افراد براي جلوگيري از چنين اتفاقاتي براي خريد ردياب هايي كه شناسايي آن ها سخت تر است، اقدام مي كنند. اين مسئله سبب شده كه افراد در هنگام خريد و فروش خودرو، حساسيت زيادي بر روي اتومبيل پيدا كنند. دكمه SOS يا دكمه اضطراري، دكمه نجاتدهنده جان شما در شرايط اضطراري است. رسانه كليك - تا همين چند سال پيش زماني كه از امنيت ماشين سخت مي گفتيم، همه چيز به يك قفل فرمان يا نهايتا قفل پدال منتهي مي شد اما در حال حاضر نمي توان گفت كه بهترين راه تامين امنيت ماشين اين دو مورد هستند!

https://radyabeman.com/

ردياب در زمان سرعت غيرمجاز، خروج از محدوده امن جغرافيايي تعريف شده براي وسيله نقليه و نيز زمان خاموش شدن موتور خودرو، هشدارهاي مربوطه را به شما خواهد داد. در زمان هاي اضطراري و يا مواقعي كه احساس خطر مي كنيد مي توانيد با فشردن كليد SOS با نزديكان خود تماس بگيريد.البته لازم به ذكر است كه بايد قبل از آن شماره هاي مورد نظر خود را از در اپليكيشن جي پي اس ذخيره كنيد. در اين موقعيت متوجه خواهيد شد كه شايد انواع قفل به خوبي وظايف خود را انجام نداده اند. اين جي پي اس بسيار كوچك است و با يك باتري 7800 ميلي آمپر ساخت آلمان، تا 15 روز به خوبي كار مي كند. يكي از بهترين و ارزان ترين گزينه هاي روي ميز، جي پي اس GR69 است كه با نصب يك سيمكارت و سيم كشي ساده، به خوبي نيازهاي شما را پاسخگو خواهد بود. با ثبت شماره نزديكان بر روي ردياب، پس از فشردن دكمه اس او اس بلافاصله با شماره ثبت شده تماس گرفته شده و درخواست كمك و موقعيت مكانيتان براي آنها ارسال ميشود. رديابها بايد بتوانند هشدارهاي مهمي چون سرعت غيرمجاز، ورود يا خروج از محيط جغرافيايي مشخص شده و مواردي از اين دست را به اطلاع كاربر برسانند، كه اين مساله نيز بر قيمت ردياب خودرو در مشهد تاثير گذار خواهد بود.https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/personal-tracker/

 

اگر شما بر روي خودرو خود تنها يك دزدگير نصب كرده باشيد نميتوانيد تضمين كنيد كه خودرو ربوده نميشود. بعد از تصميم درباره ردياب خود و نصب آن نياز از نرم افزار موقعيت ياب را روي گوشيتان نصب كنيد. چرا استفاده از ردياب جي پي اس بهترين راه تامين امنيت خودرو است؟ ردياب آهنربايي IR1500 به دليل طراحي خاص و باكيفيتي كه دارد بيشتر بهعنوان يك ردياب پليسي نظامي شناخته ميشود، اما براي تمام خودروهاي سواري و سنگين قابليت استفاده دارد. حافظه داخلي ردياب به گونه اي طراحي شده است تا امكان ارائه تاريخچه مسيرهاي پيموده شده تا 3 سال اخير براي شما فراهم باشد. برخي از انواع ردياب خودرو به منظور اتصال به رابط (OBD II) كه دقيقا زير پاي راننده قرار دارد طراحي شده اند. اما قابليت هاي انواع جي پي اس تنها به اين مورد محدود نمي شود بلكه به واسطه سيم كارتي كه درون جي پي اس قرار مي گيرد، شما مي توانيد كنترل كاملي روي خودرو خود داشته باشيد و بدون نگراني از دزديده شدن آن، در شلوغ ترين يا خلوت ترين خيابان ها به كارهايتان رسيدگي كنيد. به سادگي به رابط فندكي مخصوص نيز متصل مي شود و ضدآب، ضدر ضربه و همچنين مقاوم در برابر گرد و غبار است.

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/

اين وسيله اندازه كوچكي دارد كه به شكل هاي مختلف در ماشين، نصب مي شود. ردياب، دستگاه كوچكي است كه در وسايل نقليه، خودرو و موتورسيكلت ها قرار مي گيرد و با كمك ماهواره هاي جي پي اس كه در اطراف زمين هستند، موقعيت، سرعت و زاويه ي حركت هر نوع وسيله ي نقليه اي را نشان مي دهد. اولين و مهمترين نكته اي كه در خريد ردياب خودرو بايد مورد توجه قرار بگيرد، خريد از يك تيم و برند معتبر مي باشد كه خدمات پس از فروش ارائه دهد و مشتريان نيز از خدمات آن رضايت كافي داشته باشند. در بيشتر مدل ها مي توانيد به مكالمه افرادي كه خودرو شما را به سرقت برده اند گوش كنيد، و از نقشه آن ها با اطلاع شويد. در اينجا ابتدا به بررسي اين سه نوع ردياب مي پردازيم و بعد از آن بقيه ي ردياب ها را بررسي خواهيم كرد. دومي موردي كه با در سريع ترين زمان ممكن روي خودرو نصب مي شود جي پي اس GR180 است كه براي انواع خودروهاي سبك، سنگين و حتي موتور سيكلت ها مورد استفاده قرار مي گيرد. به اين ترتيب هرگاه در استفاده از اين محصول سوالي داشته و يا نياز به كمك داشته باشيد، تنها با يك تماس مشكلتان برطرف خواهد شد.   

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.